კურსის შესახებ

კურსის მნიშვნელობა:
საქართველოს სკოლებში კომპიუტერისა და ინტერნეტის გაჩენამ სასწავლო პროცესში ისტ ტექნოლოგიების დანერგვა ერთ-ერთ პრიორიტეტულ ამოცანად გადააქცია. ფაქტია, რომ ინფორმაციული ტექნოლოგიები სულ უფრო ხელმისაწვდომი ხდება ყველა ასაკის მოსწავლისთვის. ამიტომ სკოლების რეფორმის გზაზე განსაკუთრებულ აქტუალობას იძენს შეკითხვა, როგორ დავეხმაროთ პედაგოგებს სწავლება-სწავლის პროცესში ისტ-ის ეფექტურად გამოყენებაში. მით უმეტეს, რომ ისტ-ის ნაყოფიერად გამოყენება ნებისმიერ საგნობრივ ჯგუფსა და საფეხურზეა შესაძლებელი.

კურსის მიზანი:
ტრენინგ-კურსის მიზანია საქართველოს სკოლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) ათვისებისა და გამოყენების კუთხით, რაც ხელს შეუწყობს სასწავლო პროცესში ისტ-ის ინტეგრირებას ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნებისა და მასწავლებელთა პროფესიული სტანდარტებუის შესაბამისად.

მეთოდები:
კურსის მსვლელობა აგებულია აქტიური სწავლის ისეთ ფორმებზე, როგორიცაა: აქტიური ლექცია, სიმულაცია, როლური თამაში, დემონსტრირება-მართული პრაქტიკა-დამოუკიდებელი ვარჯიში და სხვ.
ტრენინგის სესიების ორგანიზების ფორმები: ინდივიდუალური, წყვილური, ჯგუფური მუშაობა.

სამიზნე ჯგუფი:
კურსის სამიზნე ჯგუფს წარმოადგენენ საქართველოს საჯარო სკოლის მასწავლებლები.
კურსის ხანგრძლივობა: კურსის სრული ხანგრძლივობაა 8 ოთხსაათიანი ტრენინგი. 32 საკონტაქტო საათი.


წინა საკვალიფიკაციო მოთხოვნა:
იმისათვის, რომ მასწავლებელმა მონაწილეობა მიიღოს კურსში, მას უნდა გააჩნდეს შემდეგი კომპეტენციები: · ტექსტურ რედაქტორში მუშაობა;
· ინტერნეტში ძიება;
· ელ-ფოსტის მოხმარება.

ტრენინგ-მოდული:

დღე
კურსის მომიხილვაკურსის თითოეული მოდულის  მთავარი აქცენტები და მოსალოდნელიშედეგები.
·   სასწავლო პროცესში ისტ-ის გამოყენების ფორმები და მნიშვნელობა.
·   ისტკომპეტენციები მასწავლებლებისათვის.
·  ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნები ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებში.
·    ისტ ის სასწავლო პროცესში გამოყენების მიზნები და ამოცანებისასწავლო პროცესის ძირითადი ერთეულები.
·     ელექტროული ფოსტა gmail.com
·     გაკვეთილის ორგანიზების ძირითადი საფეხურებიგაკვეთილის სამფაზიანი მოდელი.

II დღე
·   გაკვეთილის დაგეგმვა და გეგმის ელექტრონული ვერსიის მომზადება ტექსტურ რედაქტორში. D-GP-IP
·     ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება. საავტორო უფლებები, ეთიკური და საკანონმდებლო ნორმები.
·    სასწავლო რესურსის მომზადება ტექსტურ რედაქტორში

III დღე
·   სასწავლო პრეზენტაციის გამოყენება სასწავლო პროცესში.
· პრეზენტაციის წარმართვის ძირითადი პრინციპები და ხერხები.
·    D-GP_IP სასწავლო პრეზენტაციის მომზადება

IV დღე
·  სასწავლო პრეზენტაციის დემონსტრირება.
·   ვირტუალური ლაბორატორია და ელექტრონული თამაშის გამმოყენება სასწავლოპროცესში
·  აუდიო- ვიდეო საშუალებებისა და ვებ გვერდების გამოყენება სასწავლო პროცესში

V დღე
·  კლასის მართვა ტექნოლოგიების გამოყენებით.
· ელექტრონული დღიური-ბლოგი.
· სწავლის შეფასება- ელექტრონული რუბრიკა MS Word; MS Exssel-ში.

VI დღე
·  გაკვეთილის შეფასება . რუბრიკების დამზადება
· ისტ-ის გამოყენება, მრავალკომპონენტიანი შეფასებისთვის. ელექტრონული ცხრილების შექმნა.
·  ბლოგის მართვა.

VII დღე
·  სასწავლო პროექტის მომზადება, დაგეგმვა.
·  Googl-ის სერვისები. დისკი
·  ბლოგის რედაქტირება

VIII დღე
·  დისტანციური სწავლება
·  Google-ის სერვისები- დისკი, ბლოგი თარჯიმანი.
· ბლოგის, კურსის რესურსების პრეზენტაცია.
·  ეთიკური ნორმებისსა და კანონმდებლობის დაცვა ისტ-ის გამოყენებისას 

No comments:

Post a Comment